Wybierz kategorię i pytanie lub wyszukaj odpowiedź po interesującej Cię frazie.



Search FAQs

Ponieważ zastosowaliśmy sprawdzony model biznesowy. Car sharing opiera się na zasadzie wynajmu miejskiego auta do poruszania się po mieście, dlatego nasze auta są ekonomiczne i niedrogie w zakupie i eksploatacji. Car sharing skierowany jest do ludzi nowocześnie myślących, którzy stawiają efektywność na pierwszym miejscu.

Używasz samochodu, kiedy go potrzebujesz! Rezerwujesz auto z naszej floty, które jest zadbane i dogodnie zlokalizowane w mieście. Auto możesz zarezerwować na minimum godzinę albo nawet na kilka dni. 

My bierzemy na siebie cały ciężar związany z posiadaniem samochodu, czyli koszt jego zakupu, rejestrację, ubezpieczenie, utrzymanie, koszty paliwa a także serwis.

Użytkownicy GoGet.pl przyczyniają się do zmniejszenia emisji szkodliwych substancji do środowiska o ponad 50%. Każde auto car sharing zastępuje 10-15 prywatnych samochodów na naszych drogach. Auta w naszej flocie są ekonomiczne i oszczędne, w warunkach miejskich zużywają tylko 5-6l/100km.

Dla społeczności, car sharing oznacza więcej miejsca na ulicach oraz wspieranie bardziej przyjaznych form transportu jak bike sharing lub poruszanie się pieszo. Car sharing zapewnia również dostęp do bezpiecznego, niezawodnego samochodu tym osobom, które nie mogą sobie pozwolić na zakup samochodu albo ich nie stać na utrzymanie.

Możesz zaoszczędzić nawet do 5000zł rocznie.

Na podstawie naszych obliczeń wychodzi, że koszt zakupu i posiadania przeciętnego samochodu, w tym kosztów paliwa, utrzymanie, ubezpieczenie, naprawy i amortyzacja to 10500 złotych rocznie, czyli 875 złotych miesięcznie. A teraz porównaj to do przeciętnego kierowcy korzystającego z auta car sharing, który do wykonania tych samych podróży co własnym autem wydaje około 6000 złotych na rok, czyli tylko 500 złotych miesięcznie.

Możesz obliczyć swoje oszczędności na tej stronie Car sharing vs. Własny samochód.

Flota GoGet.pl car sharing składa się z nowoczesnych samochodów miejskich, jak Ford Fiesta, Kia Rio.

Każde nasze auto ma zamontowany nadajnik GPS, który jest podłączony do komputera, dlatego na bieżąco monitorujemy nasze auta. Jeśli dzieje się coś złego z autem to nasz system informuje nas o tym a nasz zespół reaguje natychmiast w takiej sytuacji.

Wystarczy, że masz skończone 18 lat.

Młodszych użytkowników, poniżej 23 roku życia obowiązuje płatne ubezpieczenie w pakiecie rozszerzonym. Więcej informacji na temat ubezpieczania znajdziesz tutaj.

Nie musisz ich nigdzie szukać, będą na Ciebie czekały w samochodzie. Karta użytkownika daje dostęp do samochodu Tobie i tylko Tobie.

Tak, pod warunkiem, że zostawisz auto w granicach strefy (Mapa).

Auto możesz zostawić bezpłatnie w "bezpłatnej strefie centrum" (zielone linie na mapie) lub za dodatkową opłatą w "płatnej strefie poza centrum" (niebieskie linie na mapie).

Jeżeli chcesz zostawić auto w innym mieście w całej Polsce to w trakcie rezerwacji zaznacz miasto, w którym chcesz oddać auto.

Po pierwsze: prosimy tego nie robić, ponieważ możliwe jest, że ktoś zarezerwował auto po Twojej rezerwacji i czeka na swoje auto.

W przypadku zaistnienia takiej sytuacji proszę skontaktuj się z nami, abyśmy mogli przedłużyć Tobie rezerwacje i uprzedzić następnego użytkownika o takiej sytuacji. W takiej sytuacji, kiedy przedłużasz rezerwacje auta, na które już ktoś czeka zostanie Ci doliczona opłata dodatkowa zgodnie z regulaminem. Prosimy jednak pamiętać, że nie zawsze mamy możliwość przedłużyć rezerwację – ktoś mógł zdążyć zarezerwować Twoje auto i nie zgodzi się na przesunięcie w czasie lub inne auto.

Jeśli chcesz przedłużyć rezerwacje na auto, którego nikt po Tobie nie zarezerwował to w takim wypadku po prostu doliczymy Ci te godziny, bez żadnych opłat dodatkowych.

Rezerwację można przedłużyć za pomocą naszej strony internetowej po zalogowaniu się, za pomocą aplikacji na telefon lub dzwoniąc na infolinię.

Absolutnie nie. Car sharing to inaczej samoobsługowa wypożyczalnia aut.

Kluczyki czekają na Ciebie w aucie a do auta dostaniesz się przez swoją Kartę użytkownika, którą otrzymasz od nas po rejestracji.

Jeżeli nie masz jeszcze Karty użytkownika to auto możesz otworzyć za pomocą smartfona lub zrobimy to zdalnie.

Tak, oczywiście. Autem można poruszać się po całej Polsce, natomiast zwrot auta musi być na terenie strefy (Mapa) lub w innym mieście, jeżeli w trakcie rezerwacji zaznaczyłeś opcję zwrotu w innym mieście i opłaciłeś opłatę za zwrot.

Nasze auta stoją zaparkowane w różnych miejscach we Wrocławiu, głównie w centrum miasta.

Auta także mogą być zaparkowane na naszych przystankach. Przystanek to oznaczone miejsce do zaparkowania tylko dla GoGet auta. Obecnie planowane są dwa przystanki, na parkingu podziemnym przy Dworcu Głównym PKP oraz na parkingu Lotniska we Wrocławiu.

Aktualną lokalizacje naszych aut możesz sprawdzić na Mapie, która jest aktualizowana na bieżąco.

Tak, jak najbardziej. Wystawiamy faktury za korzystanie z aut GoGet.pl, które firma może zaliczyć do kosztów działalności.

Samo-zatrudnieni, konsultanci, specjaliści pracujący szczególnie w centrum miasta znajdą w car sharingu opłacalne rozwiązanie dla swoich potrzeb.

Dla firm przygotowaliśmy specjalny abonament, który pozwala korzystać z naszych aut na bardzo atrakcyjnych warunkach. Więcej informacji na stronie Abonamenty.

Liczba aut jest ograniczona, dlatego nie zawsze będzie auto stało w Twojej okolicy.

Jeśli chciałbyś, żeby auto było dostępne w Twojej okolicy to po prostu zarezerwuj auto z opcją podstawienia auta. Koszt podstawienia auta waha się od 19zł do 50zł. Jeżeli jest to centrum miasta, opłata za podstawienie wyniesie Cię tylko 19zł. Wyższe opłaty wiążą się z podstawieniem auta w odległe miejsca na obrzeżach miasta i poza nim.

Tak, jak najbardziej na terenie obu stref. Nie, jeżeli chcesz zostawić auto poza granicami obydwu stref. Mapa z granicami strefy.

Pamiętaj, że możesz wykonać podróż w jedną stronę także do innego miasta. Miasta i miejsca, gdzie można zostawić auto w innym mieście oznaczone są punktami "Z" na mapie. Zwrot w innym mieście możliwy jest tylko po opłaceniu dodatkowej opłaty za zwrot w innym mieście.

W przypadku, kiedy auto GoGet.pl nie jest zaparkowane w miejscu oznaczonym na mapie to radzimy najpierw rozejrzeć się dookoła, ponieważ system GPS jest dokładny do 10m, dlatego wskazanie na mapie może nie być precyzyjne.

Każde auto, które rezerwujesz ma zamieszczone zdjęcia oraz opis (model, marka i kolor), dlatego prosimy szukać auta takiego jak na zdjęciu.

Każde auto jest oznaczone logiem "GoGet.pl car sharing" na bocznych drzwiach, co powinno pomóc w zlokalizowaniu auta.

W razie problemów prosimy o kontakt z nami.

Żeby zaktualizować lub uzupełnić swoje dane wystarczy zalogować się do systemu i dokonać zmian w zakładce Moje konto.

Nie ma takiej konieczności. Można wynająć auto i nie przejechać ani jednego kilometra. Wtedy opłata będzie naliczona tylko za zarezerwowane godziny.

Auto możesz zostawić w dowolnym miejscu na terenie Wrocławia i okolic w ramach dwóch stref, bezpłatnej w centrum i płatnej poza centrum. Patrz Mapa.

Auto może też być zostawione w innym mieście w Polsce, po dokonaniu opłaty za zwrot auta.

Auta nie wolno zostawiać w miejscach niedozwolonych, w garażach prywatnych oraz mieszkalnych. 

Skończyłeś swoją rezerwacje i auto pozostawiłeś tam gdzie chciałeś i zastanawiasz się teraz, co się stanie z autem? 

W takim przypadku są dwie możliwości.

Pierwsza. Auto możesz wynająć ponownie albo wynajmie je ktoś, kto mieszka blisko Ciebie i akurat potrzebuje auta.

Druga. Auto zostanie przestawione w inne miejsce przez GoGet.pl.

Tak, jeśli wynająłeś auto i zatankowałeś je do pełna to od Twojego czasu rezerwacji odliczymy koszt za jedną godzinę.

Zależy nam, żeby auta były dostępne z pełnym bakiem, dlatego premiujemy naszych użytkowników jedną godziną free w przypadku zatankowania auta.

Odliczenie kosztu za jedną godzinę obowiązuje tylko w rezerwacjach krótszych niż 1,5 godziny oraz jeżeli stan paliwa był niższy niż 1/4 baku.

Po pierwsze, zarejestruj się w systemie, potrwa to tylko kilka minut.

Po drugie zarezerwuj auto i w mailu z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz możliwość otworzenia auta przez smartfona. Jedyne co potrzebujesz to dostęp do internetu.

Jeżeli nie masz dostępu do internetu to podejdź do auta a następnie skontaktuj się z nami przez infolinie.

W trakcie rozmowy zdalnie otworzymy dla Ciebie auto i będziesz mógł do niego wejść.

Tak samo skontaktuj się z nami przez infolinię po skończeniu rezerwacji, abyśmy mogli zdalnie zamknąć za Ciebie auto.

Żeby zostać użytkownikiem GoGet.pl wystarczy zarejestrować się na naszej stronie a następnie oczekiwać na przyjście pocztą Karty użytkownika, która umożliwia dostęp do każdego auta z naszej floty.

Jeśli potrzebujesz szybciej otrzymać kartę, skontaktuj się z nami a my dostarczymy Tobie kartę w ciągu kilku godzin. 

Użytkownikiem może zostać praktycznie każdy, wystarczy że:

- masz 18 lat lub więcej

- masz ważne prawo jazdy.

Jeśli jesteś obywatelem innego kraju to musisz posiadać ważne prawo jazdy na terytorium naszego kraju. Międzynarodowe prawo jazdy jest akceptowane.

Tak. Dla firm mamy odrębny formularz rejestracyjny, w którym od razu możesz wpisać dane firmy, dane kierowcy.

Nie, rejestracja jest całkowicie za darmo.

Każdy może zarejestrować się w systemie a opłaty ponosi się tylko w trakcie używania auta.

Warto zarejestrować się w naszym systemie i polecać nas swoim znajomym.

Przejdź na stronę rejestracji. 

Dla osób, które nie posiadają karty płatniczej istnieje możliwość rozliczenia przez płatności internetowe, np. przelew bankowy lub inna płatność obsługiwana przez naszych operatorów płatności, którymi są PayPal oraz Dotpay

Rejestracja przebiega w trzech krokach.

1. Wypełnienie formularza rejestracyjnego na naszej stronie.  

2. Weryfikacja przez GoGet.pl podanych przez Ciebie danych.    

3. Pozytywna weryfikacja oznacza możliwość dokonywania rezerwacji oraz otrzymanie Karty użytkownika pocztą lub osobisty odbiór Karty w naszym biurze.

Proces rejestracji jest ukończony.

Teraz możesz zarezerwować swoje auto i Go Get!

Tak. Dane osobowe, które wymagane są w trakcie rejestracji podlegają ochronie danych osobowych zgodnie z instrukcjami Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

GoGet.pl spełnia wymogi w zakresie ochrony danych osobowych, które GIODO narzuca podmiotom odpowiedzialnym za zbieranie i przechowywanie danych osobowych.

Skan prawa jazdy wg wykładni prawa nie jest dokumentem tożsamości, ale może służyć do identyfikacji osoby i dlatego jest przez nas wymagany do rejestracji oraz pozytywnej weryfikacji nowo-zarejestrowanego użytkownika.

Skany prawa jazdy zawierają informacje jak numer PESEL i wzór podpisu, których nie wymagamy do rejestracji w naszym systemie, dlatego użytkownik przesyłając nam skan prawa jazdy może te fragmenty prawa jazdy zamazać. Jeżeli użytkownik tego nie zrobi, nasz system zamazuje te fragmenty i w takiej formie przechowywane są na naszych serwerach.

Do rejestracji w naszym systemie nie wymagamy dokumentów tożsamości, tj. dowodu osobistego lub paszportu.

Wszelkie dokumenty tożsamości, które zostaną nam przesłane będą od razu usuwane.


Tak, każda osoba, która zarejestruję się na naszej stronie i oznaczy Ciebie jako osobę polecającą dostanie od nas rabat 20% na swój pierwszy przejazd (pierwszy rachunek zostanie pomniejszony o 20%) oraz osoba polecająca otrzyma taki sam rabat na wybrany przez siebie przejazd. Osoba która poleciła GoGet.pl znajomemu, który zarejestrował się w systemie i przeszedł pozytywnie weryfikację otrzymuję rabat 20% na wybrany przez siebie przejazd, tj. w momencie rezerwacji prosimy w notatce napisać, że ta rezerwacja ma być rozliczona z rabatem. Limit czasowy na wykorzystanie rabatu wynosi 3 miesiące od momentu rejestracji osoby poleconej.

W formularzu rejestracyjnym znajduję się pole "Osoba polecająca" i tutaj trzeba wpisać imię i nazwisko znajomego, który polecił GoGet.pl, a w polu "kod promocyjny" prosimy wpisać #znajomy.

Jeżeli spowodowałeś wypadek lub brałeś udział w kolizji drogowej, powiadom nas o tym natychmiast dzwoniąc na infolinie, aby uzyskać niezbędne informacje i pomoc.

Jeżeli zauważyłeś szkodę na aucie w trakcie twojego postoju, zgłoś to w uwagach do auta lub powiadamiając nas o tym przez infolinię.

Każde nasze auto jest w pełni ubezpieczone, dlatego nie ponosisz kosztów w przypadku szkód powstałych w trakcie rezerwacji z winy osób trzecich, siły wyższej lub zdarzeń losowych.

Odpowiedzialność za szkody w postaci potrącenia części kaucji lub jej całości występują wtedy, kiedy działałeś na szkodę auta umyślnie lub jesteś sprawcą zdarzenia drogowego.

W kolizjach drogowych winę orzeka Policja i decyzja o wskazaniu winnego kolizji podjęta przez Policje lub inne służby do tego uprawnione jest dla nas wiążąca.

Jeżeli Policja stwierdziła, że to Ty byłeś sprawcą zdarzenia to zostanie potrącona Ci kaucja w wysokości odpowiadającej wysokości szkód, jednak nie więcej niż 100% kaucji.

Jeżeli Policja stwierdzi, że sprawcą zdarzenia była osoba trzecia to nie zostanie potrącana Ci kaucja.

GoGet auta ubezpieczone są w ramach ubezpieczenia OC, AC i NNW w PZU.

 Zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia dla naszych aut. PZU OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH

Każdy użytkownik objęty jest ubezpieczeniem w ramach pakietu podstawowego lub rozszerzonego.

Więcej informacji na temat ubezpieczenia znajdziesz tutaj.

Każdy użytkownik, który nie skończył 23 roku życia zobowiązany jest do wykupienia ubezpieczenia w pakiecie rozszerzonym.

W przypadku niewykupienia tego ubezpieczenia i wystąpienia wypadku całość kaucji może zostać potrącona niezależnie od tego, kto jest winny wyrządzenia szkody na aucie.

Więcej informacji na temat ubezpieczenia znajdziesz tutaj.

Tak. Można wykupić ubezpieczenie w pakiecie rozszerzonym. To ubezpieczenie pokrywa wszystkie szkody.

Zakres ubezpieczenia oraz warunki obejmowania opisane są tutaj.

Jeżeli zauważyłeś szkodę na aucie w trakcie twojego postoju, zgłoś to w uwagach do auta lub powiadamiając nas o tym przez infolinię.

Każde nasze auto jest w pełni ubezpieczone, dlatego nie ponosisz kosztów w przypadku szkód powstałych w trakcie rezerwacji z winy osób trzecich, siły wyższej lub zdarzeń losowych.

Jeżeli zauważyłeś szkodę na aucie, zgłoś to w uwagach do auta lub powiadom nas o tym przez infolinię.

Zanim zgłosisz uszkodzenie sprawdź na stronie 'uwagi do auta', czy nikt wcześniej nie zgłosił tego uszkodzenia. Jeżeli szkoda została zgłoszona to nie musisz jej zgłaszać ponownie. Za zgłoszone już szkody nie ponosisz odpowiedzialności.

Każde nasze auto jest w pełni ubezpieczone, dlatego nie ponosisz kosztów w przypadku szkód powstałych z winy osób trzecich, siły wyższej lub zdarzeń losowych.

Zakresy ubezpieczenia w pakiecie podstawowym i rozszerzonym znajdziesz tutaj.

Wystarczy zalogować się w systemie, wybrać interesujące nas auto, dokonać rezerwacji i płatności.

Auto można też zarezerwować przez infolinię, ale wtedy rezerwacja nie dojdzie do skutku, dopóki nie zostanie opłacona.

Po rezerwacji telefonicznej użytkownik otrzyma mail z linkiem do płatności PayPal.

Samochód możesz zarezerwować na minimum godzinę albo maksymalnie 7 dni.

Jeżeli potrzebujesz samochód na dłużej - skontaktuj się z nami.

Samochód możesz zarezerwować z kilku miesięcznym wyprzedzeniem lub na 5 minut przez podróżą.

Około 80% rezerwacji jest z tego samego dnia.

Liczba aut w naszej flocie jest ograniczona i naturalne jest, że liczba dostępnych aut w danym momencie jest różna i zależna od lokalizacji w jakiej jesteś. Dlatego naszym użytkownikom udostępniamy stronę internetową i aplikacje na telefon z mapą aktualizowaną on-line, na której można sprawdzić, gdzie są nasze auta i czy są wolne lub o której godziny skończy się rezerwacja i auto będzie wolne.

Jeżeli jest dostępne auto, ale nie ma go w twojej lokalizacji to możesz zamówić podstawienie auta pod wskazany adres za dodatkową opłątą zgodnie z cennikiem.

Możesz to zrobić o dowolnej porze dnia i nocy, 24/7.

Wystarczy zalogować się do systemu, wybrać auto, dokonać rezerwacji z płatnością a auto będzie Twoje.

Auto możesz rezerwować ile razy chcesz. Nie mamy żadnych limitów.

Jeśli potrzebujesz zarezerwować kilka aut dziennie to żaden problem. Możesz to zrobić, jeśli tylko są dostępne a to sprawdzisz logując się do systemu.

Z naszych obserwacji wynika, że najwięcej zarezerwowanych aut jest w sobotę i niedziele między 10:00 a 16:00. Mimo to, w tym okresie są dostępne auta, ale lokalizacja ich może nie być tak atrakcyjna, dlatego warto rezerwować auto z pewnym wyprzedzeniem.

Car sharing działa, gdy nasi użytkownicy wiedzą co to odpowiedzialność i szacunek dla drugiego człowieka. To oznacza, że umieją planować swój czas i oddają samochód punktualnie.

W przypadku, gdy użytkownik korzystający z auta przed Tobą spóźnia się z oddaniem i zostaliśmy przez niego o tym powiadomieni a Ty już zarezerwowałeś to auto, to zostaniesz przez nas o tym powiadomiony telefonicznie i poinformujemy Cię o możliwych opcjach.  

Nasza polityka ochrony użytkowników przewiduje w takiej sytuacji udostępnienie Ci auta zlokalizowanego w innym miejscu z rekompensatą w postaci trzech godzin za darmo lub postaramy się podstawić inne auto w miejsce rezerwacji właściwego auta. 

Użytkownikowi, który nie oddaje auta na czas zostanie naliczona opłata dodatkowa.

Auto można zarezerwować co 15 minut, czyli zarezerwować można np. na godzinę 8:15, 8:30, 8:45.

Przedział czasowy rezerwacji to 15 minut a minimalny okres rezerwacji to jedna godzina, czyli rezerwacja może trwać 1 h 15 min albo 3 h 45 minut.

Możliwe też jest przedłużenie trwającej rezerwacji od 15 minut do 3 godzin.

Ponieważ chcemy, aby nasi użytkownicy rezerwowali auta wtedy kiedy ich naprawdę potrzebują.

Np. sytuacja w której chcesz zarezerwować auto na sobotę w twojej ulubionej lokalizacji i nie jest to możliwe, bo inny użytkownik zarezerwował to auto o wiele wcześniej i anuluje rezerwację tuż przed lub zarezerwował to auto tylko na 1 godzinę. Taka sytuacja spowoduje, że zrezygnujesz z wynajęcia tego auta, które w rezultacie jest dostępne.

Dlatego opłaty dodatkowe w przypadku anulowania rezerwacji mają na celu zmobilizowanie użytkowników do bardziej przemyślanych rezerwacji.

Tak. Wystarczy, że w trakcie rezerwacji zaznaczysz opcję "Zgoda na wyjazd za granicę'.

Zgoda na wyjazd za granicę jest płatna dodatkowo, ponieważ wymaga od nas dostarczenia do auta Zielonej Karty oraz wykonania dodatkowych czynności, aby wyjazd za granicę był możliwy.

Niestety nie, ale możesz dodać kierowcę do swojego konta. Tylko zarejestrowani użytkownicy GoGet.pl mogą prowadzić auto. Jeżeli pozwolisz prowadzić osobie która nie jest członkiem ani nie została dodana jako drugi kierowca to Twoje konto zostanie zawieszone.

Nasze ubezpieczenie obejmuje tylko osoby które s>ą zarejestrowane w GoGet.pl.

Jeżeli chcesz dodać kierowcę do swojego konta, możesz to zrobić na naszej stronie internetowej, wtedy ta osoba będzie uprawniona do prowadzenia auta, ale Ty będziesz odpowiedzialny za samochód i z Tobą będziemy się rozliczać.

Jedynym wyjątkiem, kiedy auto może prowadzić osoba trzecia jest stan zagrożenia życia i zdrowia.

W nagłych wypadkach, w których życie lub bezpieczeństwo użytkownika lub innej osoby jest zagrożone lub użytkownik nie może sam prowadzić z przyczyn od niego niezależnych, istnieje możliwość prowadzenia auta przez niezarejestrowanego użytkownika pod poniższymi warunkami:

a)        użytkownik nawiąże kontakt z GoGet.pl i uzyska zezwolenie na kierowcę niebędącego zarejestrowanym użytkownikiem.

b)        użytkownik sprawdzi czy kierowca awaryjny ma ważne prawo jazdy. 

c)        użytkownik upewni się, że kierowca awaryjny jest zdolny do jazdy i nie jest pod wpływem jakiejkolwiek substancji odurzającej.

d)        użytkownik będzie pasażerem kierowanego auta.

Zarejestrowany użytkownik jest odpowiedzialny za wszelkie opłaty, koszty lub szkody wynikające z kierowania autem przez kierowcę awaryjnego.

Nieprzestrzeganie powyższych warunków stanowi podstawę do zawieszenia użytkownika i naliczenia kary umownej za udostępnienie auta osobie nieuprawnionej wg cennika.

We wszystkich autach obowiązuje zakaz palenia. Jeśli stwierdzimy, że w samochodzie paliłeś to zostanie naliczona Tobie kara zgodnie z regulaminem oraz możemy zawiesić Twoje konto.

Tak, ale pod jednym warunkiem. Zwierzęta muszą znajdować się w odpowiednich boksach przystosowanych do transportu zwierząt. Właściciel zobowiązany jest do posprzątania po swoim zwierzęciu.

GoGet.pl utrzymuję swoje auta w dobrym stanie. Nasze auta przechodzą regularnie kontrole i przeglądy, dlatego nie musisz się martwić o stan techniczny pojazdu.

To zależy co w nim zrobiłeś. Samochody są czyszczone kompleksowo kilka razy w tygodniu i użytkownicy nie są zobowiązani do ich sprzątania, nie mniej jednak jeśli zostawisz po sobie bałagan to możemy obciążyć Cię kosztami sprzątania.

Nie wolno jeździć autem w sposób narażający na jego uszkodzenie.

W przypadku takiego zachowania zostaniemy powiadomieni o tym przez moduł rejestrujący pracę silnika a Tobie zostanie naliczona opłata dodatkowa.

Idea car sharing polega na ekonomicznym użytkowaniu auta, dlatego takie zachowania będą kończyć się zawieszeniem konta.

Paliwo masz w cenie. Użytkownicy są odpowiedzialni za zapewnienie, aby zbiornik był co najmniej w 1/4 pełny po skończonej jeździe dla następnego użytkownika.

W samochodzie jest karta paliwowa BP Routex z której mogą korzystać tylko nasi użytkownicy.

Jeżeli potrzebujesz zatankować auto, możesz to zrobić z wykorzystaniem karty paliwowej na dowolnej stacji BP i Statoil w całej Polsce.

Każde tankowanie jest przez nas monitorowane za pomocą systemu teleinformatycznego, dlatego próby wyłudzenia paliwa będą kończyć się naszą natychmiastową reakcją.

Tak, w całej Europie na ponad 18 tysiącach stacji.

Nasza karta paliwowa to BP Routex. W Polsce pozwala zatankować na każdej stacji sieci BP oraz Statoil.

Za granicą są to również stacje Aral, Eni oraz OMV.

Mapa ze wszystkimi stacji w Polsce i Europie, na których możesz zatankować GoGet auto.

W przypadku sytuacji, gdzie musimy zatankować auto na innej stacji niż stacja obsługiwana przez kartę BP Routex możemy to zrobić pod warunkiem wzięcia faktury VAT za paliwo na firmę GoGet.pl car sharing Sp. z o.o. i zostawienia tej faktury w aucie po rezerwacji lub wysłania pocztą.

Dostarczona do nas faktura VAT za paliwo jest podstawą zwrotu pieniędzy użytkownikowi przez nas.

Nie. Ponieważ samochód przystosowany jest do otwierania i zamykania auta przez Kartę użytkownika lub smartfon.

Kluczyki służą tylko do uruchamiania silnika i zawsze mają być pozostawione w środku auta.

W systemie GoGet możesz skorzystać z auta w dwóch metodach płatności.

Pierwsza metoda to użytkownik bez abonamentu z wpłatą kaucji przy każdej rezerwacji.

Druga metoda to użytkownik, który wybrał abonament i podpisał umowę członkowską na 6, 12 lub 24 miesiące. W abonamencie uzyskujesz dodatkowe rabaty oraz wpłacasz jednorazowo depozyt, który od teraz służy do rozliczeń i nie musisz przy każdej rezerwacji wpłacać kaucji. Z abonamentem wiąże się też miesięczna opłata abonamentowa, która pobierana jest na koniec każdego miesiąca.

Sprawdź nasz Cennik. Na temat abonamentów możesz dowiedzieć się więcej tutaj.

Dodatkowe opłaty są naliczane jeżeli nie będziesz wywiązywał się z umowy a ich wysokość opisana jest w regulaminie i cenniku.

Dodatkowe opłaty są naliczane, kiedy np. zwrócisz samochód później, palisz w samochodzie, zostawiłeś bałagan albo zostawisz auto poza granicami miasta i nie przedłużysz rezerwacji.

W trakcie rezerwacji dokonujesz płatności za czas i szacunkową ilość kilometrów.

Jeżeli nie masz abonamentu to płatność zawiera również kaucję.

Płatność jest rozliczona po oddaniu auta. Jeżeli pokonałeś mniej kilometrów niż ilość za którą zapłaciłeś to zostanie zwrócona Ci różnica. Jeżeli więcej to zostanie to potrącone z kaucji.

Całkowity koszt możesz policzyć za pomocą kalkulatora.

Auto możesz wypożyczyć na godziny lub dni. Jeśli potrzebujesz auta na więcej niż 12 godzin to ekonomiczniej jest zarezerwować auto na cały dzień, wtedy opłata jest niższa niż na godziny.

Jeśli dokonasz rezerwacji godzinnej a jej suma przekroczy opłatę za dzień to automatycznie naliczymy tę korzystniejszą dla Ciebie.

Po każdej skończonej rezerwacji dostaniesz od nas rachunek na mail lub fakturę VAT w formie elektronicznej.

Na rachunku znajdują się takie informacje jak:

  • kwota netto, brutto (suma i pozycje)
  • łączna i rozbita na pozycje ilość zarezerwowanych godzin oraz koszt
  • łączna i rozbita na pozycje ilość przejechanych kilometrów oraz koszt
  • opcjonalny załącznik z mapą wykonanych tras.

Masz do wyboru dwie formy rachunku, uproszczoną i rozszerzoną. W rachunku rozszerzonym dostaniesz jako załącznik mapę z wszystkimi wykonanymi przez Ciebie trasami.

Rachunek uproszczony ma na celu zapewnienie prywatności, w przypadku jeśli nie chcesz, aby mapa z trasami mogła dostać się w ręce osoby trzeciej.

Przykładowy rachunek możesz zobaczyć tutaj.

Tak. Po zalogowaniu do systemu w moich danych prosimy wprowadzić dane do faktury VAT i faktura zostanie wysłana automatycznie na adres email po wystawieniu rachunku lub możesz zamówić fakturę zbiorczą.

Faktura VAT zbiorcza zostanie wystawiona na koniec miesiąca kalendarzowego i będzie zawierała wszsytkie Twoje rezerwacje w danym miesiącu kalendarzowym.

W momencie korzystania z auta jesteś kierowcą, a więc Ty odpowiadasz za popełnione wykroczenia drogowe.

Mandat jest wystawiany imiennie na kierującego pojazdem, a więc GoGet.pl nie odpowiada za Twój mandat.

Opłatę mandatową za parkowanie w niedozwolonym miejscu ponosi kierowca. W sytuacji, kiedy zaparkowałeś w niedozwolonym miejscu i przyjechała już Straż Miejska to poinformuj nas o tym, a strażnicy są na twojej głowie.

Jeśli z tego powodu przedłuży Ci się okres rezerwacji to zostaną doliczone Ci do rachunku dodatkowe godziny.

Jeśli złapałeś/-aś gumę to koło zapasowe lub zestaw naprawczy, lewarek oraz niezbędne klucze są w bagażniku. Poinformuj nas o tej sytuacji a przedłużymy Ci okres rezerwacji o godzinę całkowicie za darmo. 

Auto wyposażone jest także w gaśnicę, apteczkę pomocy oraz kamizelkę odblaskową.

W takiej sytuacji poinformuj nas o tym i skontaktuj się ze Strażą Miejską. Koszty zdjęcia blokady są po Twojej stronie a także, jeżeli upłynie czas rezerwacji przed zdjęciem blokady to zostaną doliczone Ci dodatkowe godziny do rachunku.

Jeżeli zostawisz nas z zablokowanym autem to zostanie naliczona Ci kara zgodnie z regulaminem, którą potrącimy z kaucji lub depozytu a Twoje członkostwo w GoGet.pl może zostać zawieszone.

Jeśli zgubiłeś swoją kartę to żaden problem, po prostu poinformuj nas o tym a wyślemy Tobie nową.

Opłata dodatkowa za wyrobienie nowej karty to 20zł.

W takiej sytuacji zadzwoń do nas a my przyjedziemy na miejsce dostarczając Ci auto zamienne oraz dostaniesz jedną godzinę gratis w ramach pokrycia czasu dostarczenia Ci auta zamiennego.  

W takiej sytuacji będziesz miał 30 minut na powrót do auta, otworzenie go i zabranie swoich rzeczy bez żadnych dodatkowych opłat. Jeśli nie zrobisz tego w ciągu 30 minut od skończonej rezerwacji to będziesz musiał zarezerwować jedną godzinę aby dostać się do samochodu.

Prosimy, aby rezerwować auto z pewną rezerwą czasu, aby uniknąć takich sytuacji.  

Wtedy należy skontaktować się z nami i znalezioną rzecz schować do schowka lub bagażnika. Cenimy sobie uczciwość naszych członków, dlatego prosimy o kontakt z nami w przypadku znalezienia pozostawionych rzeczy przez innego użytkownika GoGet.pl.

Jeśli przykładasz swoją kartę do czytnika i nie ma żadnej reakcji to odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. Może tak się zdarzyć, jeżeli rezerwowałeś auto na kilkanaście minut wcześniej.

W takich sytuacji należy odczekać do kilku minut. Jest to związane z komunikacją auta z systemem, który przesyła informację o uprawnieniach dostępu danego użytkownika. 

W razie ponownego wystąpienia problemu z otworzeniem lub zamknięciem auta, skontaktuj się z nami przez całododobową infolinię 801 011 067 lub +48 71 724 21 24.

W takim przypadku wejdź na stronę "Zapomniałem hasła" i wpisz swój mail lub nazwę użytkownika a system wyślę Ci nowe hasło.

W samochodzie zamontowany jest mały komputer odbierający sygnał z satelit GPS oraz podłączony do sieci komórkowej GSM, który dzięki tym dwóm kanałom odbiera i przesyła informacje do naszego biura. Dzięki temu systemowi mamy pełen monitoring nad autem. Nasz system odnotowuje każde otwarcie i zamknięcie drzwi, włączenie i wyłączenie silnika, poziom paliwa w baku, poziom naładowania akumulatora itd.

System współpracuje z mapami Google, dzięki temu każda Twoja trasa, którą wykonasz z GoGet.pl zostanie zapisana i policzona oraz którą możesz dostać dołączoną do rachunku w formie elektronicznej.

Samochód otwierany jest za pomocą karty członkowskiej, którą użytkownik przykłada do czytnika umieszczonego za przednią szybą a następnie otwierają się drzwi.

Tylko użytkownik, który zarezerwował auto ma techniczną możliwość otworzenia auta. Żaden inny użytkownik posiadający również kartę członkowską nie otworzy auta.

Po skończonej rezerwacji do samochodu wysyłane jest polecenie z systemu o zablokowaniu dostępu do auta, dlatego bez dokonania następnej rezerwacji wybrany użytkownik nie będzie miał ponownej możliwości dostania się do auta. 

Użytkownik po skończonej rezerwacji będzie miał ok. 30 min na powrót do auta, gdyby np. zostawił coś w środku. Po tym czasie dostęp zostanie zablokowany a ponowna możliwość dostania się do auta będzie wymagała dokonania nowej rezerwacji.

Nie ma takiej możliwości. Auta są monitorowane przez podstawowy i awaryjny system namierzania satelitarnego i GSM oraz objęte ochroną przez profesjonalną firmę ochroniarską.

W przypadku próby kradzieży, grupa interwencyjna dostaje natychmiast sygnał o tym zdarzeniu wraz z informacją gdzie auto znajduje się lub dokąd przemieszcza się, a następnie podejmuje interwencję wraz z udziałem Policji.

Każde auto jest monitorowane przez system GPS, dzięki któremu każda podróż jest zarejestrowana w systemie a kilometry naliczone są na podstawie wskazań satelitarnych.

Każde otwarcie i zamknięcie auta po przez przyłożenie swojej karty do czytnika jest przesyłane do biura przez system GSM, dlatego dokładnie wiemy o której użytkownik rozpoczął swoją rezerwację i o której ją skończył.

W przypadku skończenia użytkowania i nie zamknięcia auta przez kartę, zostanie to uznane za przedłużenie rezerwacji bez powiadomienia nas o tym fakcie i zostanie naliczona opłata dodatkowa.

Nie. Auto otwiera się i zamyka dzięki Twojej karcie, przez smartfona lub tradycyjnie przez kluczyki do samochodu.

Jeśli zgubiłeś swoją kartę członkowską w trakcie rezerwacji to możesz zamknąć auto przez smartfon lub dzwoniąc na infolinię.

Jeśli zgubiłeś kluczyki, ale masz swoją kartę to zamknij auto przez kartę a o fakcie zagubionych kluczyków koniecznie nas powiadom. Jeśli nie znajdziesz kluczyków do auta w ciągu 24h to zostanie naliczona Ci opłata dodatkowa.

Nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas za pomocą poniższego formularza.